marți, 9 februarie 2010

'ere we go

Prima postare, dupa indelungi sedinte si brainstormings am decis sa creez acest minunat lacas al gandurilor mele. Bineinteles ca nu trebuie sa te astepti ca eu sa vars totul acum si sa ma cunosti... slabe sanse.

Intrebari de la fani si de la lulu:
Am stat si m-am gandit, oare e bine daca incep sa fac si eu un blog si sa povestesc ce-mi trece mie prin cap?
Evident ca nu a durat prea mult sa-mi afisez in minte total altceva pentru ca probabil nu mi se pare asa de interesant sa mi expun ganduri si diferite idei, atitudini fata de viata de zi cu zi a mea sau a altora aici pe blog, dar... o sa fac asta.

Sa-i dau ceva personalitate blog-ului?
Probabil, pe viitor, sa vedem ce parere are lulu in momentul de fata.

Cine-i lulu?
O sa aflii, da nu acum. (prietenii stiu de ce, prietenii stiu cine-i lulu, tu nu-mi esti prieten deci nu aflii)

O sa ne plictisesti?
Lulu: nu
Eu: da

Alte detalii ce ar trebui sa ne dai drept o introducere la acest blog?
Bea ceva inainte sa citesti, ascunde cutitele si eventual tot ce ar putea fi folosit drept streang.

Nu te prezinti inainte sa pleci?
Alex, student, parazit.

8 comentarii:

  1. îţi cinstesc schizofrenia deplin, dragă tu, dragă lulu.

    RăspundețiȘtergere
  2. adicătele, îmi negi şi furungi deplinătatea cinstirii schizofreniei?(dacă nu a ta măcar în genere sau prin asociere cu tine) pântecu' de capră nu merge de multe ori la apă, pentru că nu are cum dacămănţelegi.

    RăspundețiȘtergere
  3. îmi e mai bine aşa deasupra impresiei superficiale auto-dobândite asupra ceea ce se defineşte a fi lulu.

    o schemă ar fi bine venită, cu o legendă şi câteva coordonate ecuatoriale.

    RăspundețiȘtergere
  4. excelent maiestre. o naştere mult prea boemă.
    mulţumesc, mi-a adus un colţ de lumină în bolirea-mi guturală.

    RăspundețiȘtergere
  5. Bahus subjugă tinerele minţi ale patriei, le subjugă dulce şi deplin.
    Să ne desfrăţim aşadar în lichid bahusian, la umbra aceluiaşi felinar neiluminator, unde mai zace cordonul ombilical a lu' lulu.

    RăspundețiȘtergere
  6. ioah, toată lumea face pauză sindicală când mi se face mie sete.
    o să stau la intesecţie cu o cutie de Trompi, turnându-mi lămâie artificială peste suflet mecanic.

    RăspundețiȘtergere
  7. ca bruce lee pe van damme, parol.

    RăspundețiȘtergere
  8. acuma îi mult pre' târziu pentru curcubee ca xanax. nu e nimic ce o măslină umplută cu bloody mary nu poate a rezolva. în plus, negarea e faza mea favorită.

    când te simţi singur, ieşi cu steagu pe stradă.

    RăspundețiȘtergere