sâmbătă, 6 martie 2010

doi copii numara o bila.

Zburlit, isi scoate capul pe fereastra. Trei malaci si o minge data pe de o parte si de alta a unei banci, folosind tehnici uluitoare de a da cu picioru cum ai arunca cu snitelu in caine.

Nedumerit lulu se uita catre colegii lui tristi, unul rupt de somn, dupa saptamani de baute, celalalt aproape ca sforaia un anotim de vivaldi pe ritm de inglourious basterds piratat linistit ca tot romanu.
Lulu vroia afara, era frig, dar era si insorit, scotand mana din buzunar intreaba pe electricianu sef: 'Tovarase, ai de unde sa faci rost de minge? Ca nu m-am mai jucat de cand eram juma de metru`' Lulu nu este fan fotbal, dar el practica alte cacaturi vazute pe la teve. Electricianu ii raspunde cu un ton semiobosit: "Stai, cred ca are mexicanu`" Il suna frumos pe om, da de o voce robotizata, ca de una care e mandra ca toti utilizatorii orange au vocea ei pe la casuta vocala. Aici intalnim topicul acestei postari: De ce naiba ai telefon, ti-l pui in fund si ti-l inchizi sa stie toata lumea ca ai casuta vocala?

O data in sase luni imi iau si eu o cartela, ca nu consider sa-mi sun amicii sa-i intreb ce gust are berea cand as putea sa-mi iau eu din banii mei (de cartela plm), sa vorbesc cu mine sau cu lulu despre asta, nu imi iau, dar e necesar in secolul asta digital, si cand ma simt in bani, sau cand primesc oferte, ce sa fac?

Dau telefon la unu, aud casuta vocala, dau la altu, iarasi. Va trebui sa-mi fac un textulet frumos sa ii spun cat de mult ii iubesc mama, si sa nu-mi mai dea buzz-uri pe mess ca o deranjeaza pe sorsa.

Asa ca stimati utilizatori de telefoane, scoateti-va casuta vocala, daca nu, va recomand sa va setati telefonul pe vibratii si sa-l introduceti in locul unde orice puscarias si-ar introduce cremwusti`ul cand scapa altu sapunu.

Un comentariu:

  1. eu aveam într-o felie de vreme căsuţa din aia înregistrată de mine şi era gen "alo? alo da? care eşti bă jmecher şi îţi baţi joc de căsuţa mea vocală?" şi eram la concert şi nu am auzit când a sunat muica mea şi a crezt că îmi bat eu joc de ea....şi mă doare şi acuma coccisul.

    hai la o portocală, serios vorbesc supt influenţa de fervex.

    RăspundețiȘtergere